Pytanie:
Prowadzimy sklep motoryzacyjny, w którym sprzedajemy różne części do samochodów. Bywają przypadki zwrotu zakupionych części przez klientów na paragon. My przyjmujemy te zwroty, robimy korektę (zwrot) do paragonu i protokół zwrotu podpisany przez odbiorcę i sprzedawcę. Klient zwraca oryginał paragonu. Czy mamy prawo do obniżenia podatku VAT należnego o wartość VAT wynikającego z tych zwrotów i tym samym czy mamy prawo do obniżenia wartości sprzedaży netto? Jak poprawnie udokumentować, że zwrot faktycznie zaistniał?
Pozostało jeszcze 74% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo