W jaki sposób usługi sponsoringowe wpływają na rozliczenia VAT?

Tomasz Krywan

Autor: Tomasz Krywan

Dodano: 4 października 2010

Jednym z powszechnie stosowanych przez przedsiębiorców sposobów promocji jest sponsoring. Jaki kurs należy zastosować przy przeliczaniu kwoty operacji związanej z usługą sponsoringu? Czy świadczenie usług reklamy na rzecz podatników zagranicznych podlega opodatkowaniu VAT w Polsce? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tekście. Poznasz także praktyczny przykład dokumentowania usług marketingowych oraz interpretacje organów podatkowych dotyczących sponsoringu.

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Tomasz Krywan

Autor: Tomasz Krywan

Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce - w ciągu ostatnich lat na łamach publikacji podatkowych opracował kilkanaście tysięcy odpowiedzi na pytania podatników oraz kilkaset artykułów i komentarzy. Autor komentarza do ustawy o VAT.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.