Pytanie:
Czy sprzedaż laptopa byłemu pracownikowi (komputer znajduje się w ewidencji środków trwałych) firma musi zaewidencjonować na kasie fiskalnej? Pracownik był zatrudniony do października 2018 roku. Kupił laptop, ponieważ dowiedział się od innych pracowników (obecnie zatrudnionych), że sprzedajemy nasze stare środki trwałe i wyposażenie, którego już nie używamy. Za laptopa były pracownik zapłacił przelewem, wystawiliśmy mu fakturę VAT. Czy taka transakcja wymaga ewidencji na kasie fiskalnej?
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Tomasz Krywan
Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce - w ciągu ostatnich lat na łamach publikacji podatkowych opracował kilkanaście tysięcy odpowiedzi na pytania podatników oraz kilkaset artykułów i komentarzy. Autor komentarza do ustawy o VAT.