Pytanie:
Moje pytanie dotyczy korekty do faktury wystawionej w automacie. Mamy automaty, gdzie klient otrzymuje faktury zakupu. Często klienci wpisują tylko imię i nazwisko, bez adresu. Usługa nie została wykonana z naszej winy (awaria sprzętu), więc klient prosi o fakturę korygującą i zwrot środków. Czy to błąd, jeśli faktura korygująca korekta zawiera tylko imię i nazwisko, tak jak pierwotna? Czy należy poprosić klienta o adres, aby faktura zawierała poprawne dane?
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Tomasz Krywan
Tomasz Krywan - ekspert Portalu FK i doradca podatkowy, specjalista od podatku VAT. Stały współpracownik największych redakcji podatkowych w Polsce - w ciągu ostatnich lat na łamach publikacji podatkowych opracował kilkanaście tysięcy odpowiedzi na pytania podatników oraz kilkaset artykułów i komentarzy. Autor komentarza do ustawy o VAT.