Pytanie:
Moje pytanie dotyczy prowadzenia ewidencji VAT. Jeśli podatnik VAT wykonuje swoją działalność w kilku punktach sprzedaży (sklep z warzywami, punkt gastronomiczny, sklep mięsny), gdzie w każdym z nich rejestruje się obroty z użyciem kasy fiskalnej. Czy w opisanym przypadku dla rozliczania VAT należy prowadzić jedną ewidencję zakupu i sprzedaży, czy też należałoby prowadzić odrębną ewidencję dla każdego z tych miejsc?
Pozostało jeszcze 79% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Marian Szałucki
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, doradca podatkowy od 1997 r. Usługowo prawem podatkowym zajmuje się od 1992 r., prowadząc od tego roku biuro rachunkowe, w którym aktualnie obsługiwanych jest kilkadziesiąt firm. Kancelaria doradcy podatkowego prowadzona jest od początku obowiązywania ustawy o doradztwie podatkowym, czyli od roku 1997. W latach 2000 - 2004 wykładowca na kursach prowadzonych przez Gdańską Akademię Kształcenia Zawodowego.