Pytanie:
Firma prowadzi hotel, często zdarzają się reklamacje, ale niestety goście często gubią paragony fiskalne. Według prawa konsumenckiego reklamacja udokumentowana również innym dokumentem niż paragon musi zostać uznana. Czy można skorygować VAT i sprzedaż bez paragonu fiskalnego?
Pozostało jeszcze 91% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Magdalena Płachecka
Konsultant podatkowy, absolwent Wydziału Prawa i Administracji
Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Praktykę zawodową zdobywa
w spółce doradztwa podatkowego. Autor publikacji z pogranicza prawa gospodarczego i podatkowego.