Pytanie:
Spółka jawna otrzymała subwencję finansową z PFR z tarczy finansowej na pokrycie kosztów prowadzonej działalności. Spłata subwencji rozpocznie się 13 miesiąca od wypłaty w 24 ratach. Istnieje możliwość jej częściowego umorzenia przez Polski Fundusz Rozwoju (PFR) po spełnieniu odpowiednich warunków. W jaki sposób zaksięgować wpływ subwencji na konto? Czy taka subwencja stanowi przychód podatkowy w miesiącu otrzymania? Spółka zwróciła się również o dopłatę do wynagrodzeń z Funduszu Pracy (FP) oraz z urzędu wojewódzkiego (nie ma jeszcze decyzji o przyznaniu) czy ewentualne dopłaty będą stanowić przychód podatkowy?
Pozostało jeszcze 83% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo