Pytanie:
Jestem dystrybutorem w branży FMCG. Jeden z najlepszych klientów mojej spółki (50% obrotów) wciąż żąda niższych cen lub dodatkowych rabatów, twierdząc, że nie jestem konkurencyjny. Niekiedy robię dostawy na pograniczu opłacalności i zastanawiam się, jak to możliwe, żeby ktoś mógł dostarczyć ten sam towar taniej? Jak powiedzieć „nie” i czy powinienem odmówić - boję się, że stracę zamówienia.
Pozostało jeszcze 82% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo