Pytanie:
Moi handlowcy od początku roku, czyli mniej więcej z pojawieniem się pierwszych oznak kryzysu, mają trudności ze sprzedażą. Coraz ciężej jest im nawiązać relację z klientem i nakłonić do zakupu. Dlatego mam pytanie: na czym jako zespół powinni się skoncentrować? Na wolumenie sprzedaży i „łapaniu” klienta za wszelką cenę, czy może na rozwijaniu długotrwałych relacji? Porosiłbym także o wskazówki, jak postępować z różnymi typami klientów.
Pozostało jeszcze 94% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo