Nawiązanie długotrwałych relacji sprzedażowych dzięki wykorzystaniu typologii klientów

Autor: Faustyna Guzowska

Dodano: 3 grudnia 2009
Pytanie: Moi handlowcy od początku roku, czyli mniej więcej z pojawieniem się pierwszych oznak kryzysu, mają trudności ze sprzedażą. Coraz ciężej jest im nawiązać relację z klientem i nakłonić do zakupu. Dlatego mam pytanie: na czym jako zespół powinni się skoncentrować? Na wolumenie sprzedaży i „łapaniu” klienta za wszelką cenę, czy może na rozwijaniu długotrwałych relacji? Porosiłbym także o wskazówki, jak postępować z różnymi typami klientów.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz