Kontakt z klientem spółki - jak odmówić?

Autor: Mirosław Smoczyński

Dodano: 25 lipca 2010
Pytanie: Zarządzam w spółce grupą handlowców i stosunkowo często spotykam się z pytaniem z ich strony, czy jest jakiś sposób, który pozwala odmówić roszczeniom klientów i jednocześnie się z nimi nie pokłócić? Zastanawiam się nad tym często, ponieważ klienci mają roszczenia, które przekraczają warunki opłacalności biznesowej. Muszę im odmówić. Jak to zrobić?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Słowa kluczowe:
handlowiecspółka
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz