Karta klienta - jakie informacje warto w niej zawrzeć

Autor: Magdalena Jarzewska

Dodano: 29 kwietnia 2010
Pytanie: Wykonuję dużo rozmów telefonicznych z klientami. Wiele informacji mi umyka, co negatywnie odbija się na tych kontaktach. Jak archiwizować te informacje? Zapewne przydatna będzie karta klienta - co i w jaki sposób na niej zapisywać?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Słowa kluczowe:
karta klienta
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.