Pytanie:
Jako szef sprzedaży uważam, że siła wszelkiego rodzaju giftów jest znikoma - tworzy tylko zbędne koszty dla mojej spółki. Wielokrotnie widziałem, jak drobny upominek wręczany klientowi został przekazany komu innemu, a klient w ogóle z niego nie skorzystał. Dlatego też bardzo oszczędnie rozdzielam gratisy wśród swoich handlowców. Handlowcy są jednak innego zdania - uważają, że bez giftów nie zrealizują planów sprzedaży. Czy mają rację?
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo