Autor: Faustyna Guzowska
Dodano: 12 listopada 2009
Pytanie:
W mojej branży (spółka produkuje ubranka dla dzieci) kryzys daje się we znaki. Handlowcy z miesiąca na miesiąc wykonują coraz to niższe plany sprzedaży. Niestety jesteśmy firmą, która rozpoczęła swoją działalność niecały rok temu - nie mamy silnie ugruntowanej pozycji na rynku. Co w obecnej chwili możemy zrobić, aby nie pogłębiać spadku sprzedaży? Zadowoliłoby mnie przynajmniej to, aby utrzymać wyniki z grudnia 2008 r.
Pozostało jeszcze 92% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo