Asertywność jest kluczowym elementem skutecznej komunikacji, szczególnie w środowisku biznesowym takim jak biuro rachunkowe. Pozwala na wyrażanie własnych pragnień, potrzeb i wartości w sposób, który jest zarówno szczery, jak i szanujący innych. W artykule tym omówię, czym jest asertywność, jakie prawa się z nią wiążą oraz jak wprowadzać ją w codzienne życie zawodowe.
W świecie biznesu umiejętność komunikacji ma bezpośredni wpływ na budowanie trwałych relacji. Stanowi nie tylko sztukę, ale przede wszystkim kluczową kompetencję, która jest fundamentem sukcesu przedsiębiorstwa. Solidne relacje z partnerami biznesowymi, klientami i współpracownikami sprzyjają nie tylko efektywnej współpracy, lecz także mają istotny wpływ na stabilny rozwój firmy.
W dniu 23 czerwca br. możliwe są ograniczenia w komunikacji elektronicznej z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w programie Płatnik. Jest to związane z wdrożeniem nowej metryki programu.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.
/WiedzaiPraktyka
/wip