Pytanie:
Spółka z o.o. zaprzestała prowadzenia jakiejkolwiek działalności w 2008 r. Od tego też czasu nie zatrudnia żadnego pracownika. Niestety, na skutek zaniedbań, nikt do tej pory nie wyrejestrował spółki w ZUS. Co należy zrobić w tej sytuacji? Czy nadal naliczane są składki ZUS od niewyrejestrowanych byłych pracowników? W jaki sposób ZUS może je wyegzekwować, skoro spółka nie posiada jakiegokolwiek majątku, a jedyny członek zarządu spółki jest zadłużony prywatnym majątkiem?
Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo