Pytanie:
Pracownik był zatrudniony u nas od lipca do 2 września br. i ma prawo do 20 dni urlopu w ciągu roku kalendarzowego. W związku z tym, że nie wykorzystał urlopu wypoczynkowego wypłaciliśmy mu ekwiwalent pieniężny za 5 dni. Pracownik podjął u nas pracę ponownie od 30 września do 7 grudnia br. Czy za ten drugi okres pracy należy mu się ekwiwalent za 7 dni?
Pozostało jeszcze 86% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Izabela Nowacka
Ekonomista, specjalizuje się w prawie pracy, ubezpieczeniach społecznych i prawie podatkowym. Autorka licznych publikacji z zakresu rozliczania wynagrodzeń, współpracuje z wieloma wydawnictwami, jest autorką publikacji m.in. w Rzeczpospolitej, Monitorze Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Monitorze rachunkowości budżetowej