Pytanie:
Pracownik jednostki budżetowej nieumyślnie uszkodził samochód służbowy. Faktura za naprawę została wystawiona na jednostkę, jednak chcąc uniknąć wydatków wystawiliśmy ubezpieczycielowi upoważnienie do wypłaty odszkodowania. Jak prawidłowo należałoby zaksięgować poszczególne elementy całego procesu, tj. fakturę, upoważnienie, informację o zapłacie?
Odpowiedzi udzieliła:
Elżbieta Gaździk
główna księgowa
samorządowej jednostki budżetowej
Pozostało jeszcze 83% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Elżbieta Gaździk
Zastępca dyrektora ds. ekonomiczno-finansowych, główny księgowy samorządowej jednostki budżetowej. W samorządowej jednostce budżetowej pracuje od 1989 r. - przez cały okres zatrudnienia miała do czynienia z zagadnieniami związanymi ze sferą finansów publicznych w szerokim tego słowa znaczeniu. Zajmowała się kosztorysowaniem inwestycji, ich rozliczaniem, udzielaniem zamówień publicznych, prowadzeniem ksiąg rachunkowych.