Pytanie:
Jednostka realizuje inwestycję budowlaną, która jest finansowana z budżetu państwa. Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 2 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa § 3, pkt 5 z dotacji można dokonać zakupu lub wytworzenia we własnym zakresie środków trwałych bez względu na ich wartość oraz innych przedmiotów - jeżeli są pierwszym wyposażeniem obiektów budowlanych. Co mieści się w pojęciu „pierwsze wyposażenie”, jakie księgowania z tym się wiążą? Czy są to przedmioty takie jak: lustra ścienne, pojemniki na papier, kosze na śmieci, dozowniki na mydło itp.? Jeśli tak, to jak należy księgować faktury dotyczące powyższych przedmiotów?
Pozostało jeszcze 77% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo