Pytanie:
Jednostka budżetowa, na podstawie wystawianego raz kwartał polecenia księgowania, ewidencjonuje przekazywane opłaty za gospodarowanie odpadami na koncie 403 „Podatki i opłaty” oraz 240 „Pozostałe rozrachunki”. Czy taki sposób jest poprawny, czy może należy stosować konto „Rozrachunki publiczno-prawne”?
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Halina Skiba
specjalista ds. finansowych w jednostce budżetowej, wieloletni praktyk, autor licznych publikacji w zakresie klasyfikacji budżetowej