Elektroniczna komunikacja z administracją - zmiany ważne dla firm

Dodano: 16 maja 2014

Już obowiązują ważne przepisy, które mają ułatwić realizację spraw drogą elektroniczną i komunikację obywateli z urzędami. Zmiany dotyczą nowelizacji ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Ordynacji podatkowej.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz