Pytanie:
Jesteśmy firmą badawczą, monitorującą wydatki na reklamę. Dane, jakie zbieramy i oferujemy klientom, są źródłem naszego przychodu. Niedawno na stronie internetowej jednego z domów mediowych znalazłam informację, że dom ten korzysta z naszych badań (zamieścił tam nawet nasze logo). W rzeczywistości już od kilku lat nie nabywa od nas wyników naszych badań. Czy istnieje podstawa prawna, aby wystąpić wobec tego domu mediowego o odszkodowanie?
Pozostało jeszcze 90% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo