Pytanie:
Pracownicy wyjeżdżają na delegacje. Czy dopuszczalne jest, aby na druku delegacji rozpisać tylko diety, a rachunków za hotele i za autostrady oraz faktur za paliwo nie dołączać do delegacji i nie wpisywać na druku, tylko od razu włożyć do dokumentów kosztowych lub ewentualnie opisać, jakiej delegacji dotyczą na odwrocie dokumentu?
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Bogdan Świąder
Bogdan Świąder – z wykształcenia prawnik, od 2007 roku licencjonowany doradca podatkowy, dziennikarz, redaktor kilku ogólnopolskich gazet, wieloletni pracownik organów podatkowych w których zajmował się podatkami dochodowymi, VAT, kontrolą oraz sprawami karnymi skarbowymi.
Autor licznych artykułów z zakresu prawa podatkowego, prawa celnego, spraw karnych skarbowych.