Pytanie:
Jesteśmy państwową jednostką budżetową. Czy możemy sprzedać pracownikowi komputer, który był w użytkowaniu tej osoby od 2015 roku? Przez komisję ds. wyceny majątku trwałego jednostki komputer został wyceniony i zakwalifikowany jako zbędny i skierowany do sprzedaży? Protokół został zatwierdzony przez kierownika jednostki. Wycena nastąpiła na wniosek kierownika jednostki. Na jakiej podstawie, oprócz protokołu komisji, powinien być wystawiony dokument sprzedaży? Jeśli faktura, to czy powinna być z podatkiem VAT? Czy istnieje podstawa zwolnienia z VAT przy takiej sprzedaży?
Pozostało jeszcze 58% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo