Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży - case study

Dodano: 28 lutego 2011
Prognozowanie i kontrola wielkości sprzedaży

Pozytywna ocena Twojej firmy przez otoczenie - udziałowców, kontrahentów, branżę itd. zależy od tego, jak dobrze sobie radzi na rynku, jak duży ma w nim udział i jakie uzyskuje wyniki finansowe. Im większa sprzedaż i przychód ze sprzedaży - tym lepiej. Ale jak prognozować i kontrolować sprzedaż firmy? Nasi eksperci w tym studium przypadku przeprowadzą Cię przez wszystkie tajniki i bezbłędne sposoby niezawodnego prognozowania sprzedaży oraz kontrolowania wyników sprzedażowych w trakcie roku. A zatem przeczytaj to hasło, a poznasz również odpowiedzi m.in. na następujące pytania:

  • Jakie są 3 etapy prognozowania sprzedaży?
  • Na czym polegają metody jakościowe prognozowania i jakie są ich ograniczenia praktyczne?
  • Jak w praktyce zastosować model kompleksowy? Jakie 4 kroki obejmuje?
  • Jak weryfikować i aktualizować założenia prognozy?

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz