Controlling w procesach planowania i budżetowania - case study

Dodano: 10 grudnia 2010

Jeśli w Twojej firmie prowadzisz budżetowanie i chciałbyś skorzystać z doświadczenia innych kontrolerów, to w tym artykule masz okazję to uzyskać - znajdziesz tutaj informacje  o roli controllingu w procesie budżetowania, a także o metodach przygotowywania budżetów wraz z ośrodkami odpowiedzialnymi za koszty i przychody w przedsiębiorstwie oraz o sposobach komunikacji na etapie tworzenia budżetu. Dodatkowo przedstawimy przykład przygotowywania budżetu w wielu wariantach: pesymistycznym, umiarkowanym i optymistycznym:

  • Co należy koniecznie określić przy przystąpieniu do tworzenia budżetu na kolejny rok?
  • Jak w praktyce usprawnić proces budżetowania dzięki właściwemu dostarczaniu informacji?
  • Jak może wyglądać przykładowy harmonogram budżetowania w firmie?
  • Jak przygotować w praktyce analizę scenariuszy - ile planów to optimum i jak z nimi postępować?

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz