Ewidencjonowanie godzin pracy - kiedy jest obowiązkiem pracodawcy

Autor: Tomasz Niedziński

Dodano: 1 lutego 2010
Dokument archiwalny
Pytanie: Czy firma nieposiadająca regulaminu pracy, zatrudniająca kucharza w zadaniowym systemie czasu pracy ma obowiązek ewidencjonować godziny pracy tego pracownika?

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz