Dokument archiwalny
Pytanie:
Jesteśmy spółką polską posiadającą samobilansujący oddział za granicą. Zdarzają się przypadki, kiedy spółka działająca w Polsce kupuje tu materiały lub usługi (np. zakup opon do samochodu zakupionego i użytkowanego przez oddział zagraniczny, czy naprawa takiego samochodu na terenie Polski), które są następnie przekazywane do zagranicznego oddziału (faktura wystawiona na spółkę polską). Jak należy postępować przy rozliczaniu takich transakcji?
Pozostało jeszcze 93% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Mariusz Olech
Prawnik z doświadczeniem w administracji skarbowej, dziennikarz. Ukończył studia magisterskie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest także absolwentem podyplomowych studiów w zakresie Master of Business Administration. Wykładowca akademicki. Autor licznych publikacji z dziedziny podatków, prawa pracy i szeroko rozumianego prawa gospodarczego w czołowych polskich wydawnictwach.