Rozmowy sprzedażowe z klientem - rozpoznaj blef klienta, aby wynegocjować jak najkorzystniejsze kontrakty!

Autor: Faustyna Guzowska

Dodano: 7 grudnia 2009
Pytanie: Co należy sprawdzić, jak się zachowywać, co mówić i proponować, aby określić granice negocjacyjne klienta, tzn. dowiedzieć się, jakie warunki musi spełnić mój handlowiec, aby ten konkretny klient złożył zamówienie?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz