Pytanie:
Od kilku miesięcy trwa spór spółki z jednym z klientów. Problemem okazała się dość duża dostawa, która wg klienta nie zawierała wszystkich produktów. Naszym zdaniem z kolei dostawa była zrealizowana poprawnie, zgodnie z dokumentami, choć rzeczywiście nie zawierała pakietów promocyjnych, które podobno obiecał nasz handlowiec (ustalenia słowne). Klient czuje się oszukany i poinformował nas, że wniesie nawet sprawę do sądu! My chcemy uniknąć sporu i odzyskać zaufanie klienta. Dodam, że już próbowaliśmy rozmawiać z klientem w celu załagodzenia sytuacji. Niestety, klient się uparł i nie zgadza się na żadne z rozwiązań. Co możemy zrobić w tej sprawie?
Pozostało jeszcze 78% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo