Pytanie:
W najbliższym czasie czeka mnie kilka spotkań z klientami spółki, którzy nie w pełni wywiązali się z ustaleń kontraktowych. Trochę się obawiam tych rozmów, ponieważ nie chcę zaburzyć dalszej współpracy, jednak nie mogę też pominąć tego, że klient nie wywiązał się z ustaleń. Jak rozmawiać z kontrahentem o tym, że się nie wywiązuje z ustaleń, jednocześnie unikając ryzyka zaburzenia dalszej współpracy?
Pozostało jeszcze 94% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo