Analiza opłacalności wyprzedaży - case study

Dodano: 11 stycznia 2012

Decyzje o wyprzedaży są podejmowane na różnych szczeblach zarządzania, w zależności od charakteru firmy oraz jej miejsca w łańcuchu dystrybucji. O wyprzedaży będą decydowały koszty poniesione na wyprodukowanie czy nabycie towaru, a także potencjalne przychody, które firma może dzięki wyprzedaży osiągnąć, oraz koszty utraconych możliwości. Z tego tekstu dowiesz się, jak bezbłędnie skalkulować opłacalność wyprzedaży, a także np.:

  • Jak oszacować potencjalne korzyści ze wzrostu przychodów ze sprzedaży towarów objętych obniżkami?
  • Jak wyliczyć wzrost sprzedaży w zależności od wysokości rabatu?
  • Ile firma zaoszczędzi na kosztach magazynowania, gdy zorganizuje wyprzedaż?
  • W jaki sposób polepszyć efektywność wykorzystania zasobów firmy?
  • Jak zmniejszyć koszt zamrożonego kapitału obrotowego, gdy sprzedajesz produkty sezonowe?

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.