Autor: Marian Szałucki
Dodano: 16 października 2011
Pytanie:
Stowarzyszenie posiada kilka oddziałów, z których każdy sam sporządza bilans, przekazując go później do centrali w celu sporządzenia bilansu zbiorczego. W ramach działalności jeden z oddziałów sprzedaje innemu książki. W związku z takimi okolicznościami powstają pytania:
jeżeli odział kupujący nie zapłaci za książki, to czy możliwa jest taka sytuacja, że na mocy uchwały zarządu dług ten jest spisywany poprzez zmniejszenie funduszu statutowego jednostki sprzedającej?
jeśli powyższe jest możliwe, to czy w uchwale zarządu powinno być napisane z czyjego funduszu - centrali lub oddziału - ten dług będzie spisany?
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Marian Szałucki
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, doradca podatkowy od 1997 r. Usługowo prawem podatkowym zajmuje się od 1992 r., prowadząc od tego roku biuro rachunkowe, w którym aktualnie obsługiwanych jest kilkadziesiąt firm. Kancelaria doradcy podatkowego prowadzona jest od początku obowiązywania ustawy o doradztwie podatkowym, czyli od roku 1997. W latach 2000 - 2004 wykładowca na kursach prowadzonych przez Gdańską Akademię Kształcenia Zawodowego.