Przejęcie części spółki - czy "stara" firma może nadal prowadzić dział kadr?

Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Dodano: 10 listopada 2018

Spółka B przejęła od spółki A 4 działy, w których łącznie zatrudnionych w jest 50 pracowników. W spółce A pozostała administracja, kadry, płace i księgowość, natomiast spółka B nie posiada dotychczas takich działów w swojej strukturze organizacyjnej. Czy spółka A może wykonywać dotychczasowe naliczenia i rozliczenia byłych już pracowników oraz prowadzić księgowość spółce B bez żadnych dokumentów (umów miedzy spółkami) na wykonywanie tych czynności? Czy pracownicy wymienionych działów spółki A na polecenie swojego przełożonego powinni obsługiwać spółkę B?

Pozostało jeszcze 67% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Michał Culepa - prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, wieloletni redaktor Serwisu Prawno-Pracowniczego, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca. Autor licznych komentarzy i opracowań dotyczących m.in. zatrudnienia w jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach kultury, oświacie.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz