Pytanie:
Przedstawiciele organu stanowiącego powiatu poprosili starostę o informację dotyczących stanowisk, stażu pracy oraz wynagrodzenia pracowników administracyjno-obsługowych starostwa. Zastrzegli, że nie potrzebują nazwisk poszczególnych pracowników. Podanie stanowiska oraz nazwy wydziału zidentyfikuje jednak jednoznacznie osoby, których dotyczą dane. Czy starosta ma obowiązek podać takie informacje?
Pozostało jeszcze 75% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Michał Culepa
Michał Culepa - prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, wieloletni redaktor Serwisu Prawno-Pracowniczego, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca. Autor licznych komentarzy i opracowań dotyczących m.in. zatrudnienia w jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach kultury, oświacie.