Radni powiatu nie mogą żądać od starosty informacji dotyczących wynagrodzenia pracowników starostwa

Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Dodano: 6 lutego 2013
Pytanie:  Przedstawiciele organu stanowiącego powiatu poprosili starostę o informację dotyczących stanowisk, stażu pracy oraz wynagrodzenia pracowników administracyjno-obsługowych starostwa. Zastrzegli, że nie potrzebują nazwisk poszczególnych pracowników. Podanie stanowiska oraz nazwy wydziału zidentyfikuje jednak jednoznacznie osoby, których dotyczą dane. Czy starosta ma obowiązek podać takie informacje?

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Michał Culepa

Autor: Michał Culepa

Michał Culepa - prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, wieloletni redaktor Serwisu Prawno-Pracowniczego, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca. Autor licznych komentarzy i opracowań dotyczących m.in. zatrudnienia w jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach kultury, oświacie.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.