Pytanie:
Moja spółka właśnie planuje akcję promocyjną, której celem jest zwiększenie sprzedaży oraz zysków. Nie mamy jednak pewności, czy będzie ona rzeczywiście opłacalna dla mojej spółki. Słyszałem o metodzie kontroli Profits & Losses (P&L), która jest z powodzeniem stosowana w międzynarodowych korporacjach. Czy mogę prosić o informacje dotyczące zastosowania tej metody? Jak policzyć, czy akcja promocyjna będzie opłacalna?
Pozostało jeszcze 92% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo