Komendant powiatowy PSP nie musi powiadamiać o zawartych umowach

Autor: Dorota Kotela

Dodano: 20 kwietnia 2016
Pytanie:  Komendant powiatowy Państwowej Straż Pożarnej, chcąc zawrzeć umowę na okres przekraczający rok budżetowy, musi postarać się najpierw o wydanie przez zarząd powiatu upoważnienia do zaciągnięcia tego zobowiązania. Czy z przepisów wynika, że o fakcie wystąpienia o upoważnienie i późniejszym podpisaniu umowy musi informować komendanta wojewódzkiego?

Pozostało jeszcze 80% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.