W jakiej formie można prowadzić listę obecności i ewidencję czasu pracy?

Autor: Bartosz Miszewski

Dodano: 10 lutego 2010
Pytanie: Czy lista obecności pracowników w pracy może być prowadzona w formie elektronicznej tj. w excelu? Nadmieniam, że w arkuszu jest wyszczególniona praca na zmiany, w tym pracę w nocy oraz ewentualne godziny nadliczbowe. Arkusz po zakończeniu miesiąca jest drukowany i podpisywany przez pracownika na zgodność wpisów w poszczególnych dniach. W poszczególnych dniach wpisujemy tylko 8 godzin lub faktycznie przepracowane godziny z nadliczbowymi. Nie są wpisywane natomiast godziny przyjścia i wyjścia. Czy to jest prawidłowe, w świetle przepisu o dobowym odpoczynku?

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo

Autor: Bartosz Miszewski

Prawnik, specjalista prawa pracy, w latach 2000-2006 inspektor Państwowej Inspekcji Pracy
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.