Pytanie:
Czy lista obecności pracowników w pracy może być prowadzona w formie elektronicznej tj. w excelu? Nadmieniam, że w arkuszu jest wyszczególniona praca na zmiany, w tym pracę w nocy oraz ewentualne godziny nadliczbowe. Arkusz po zakończeniu miesiąca jest drukowany i podpisywany przez pracownika na zgodność wpisów w poszczególnych dniach. W poszczególnych dniach wpisujemy tylko 8 godzin lub faktycznie przepracowane godziny z nadliczbowymi. Nie są wpisywane natomiast godziny przyjścia i wyjścia. Czy to jest prawidłowe, w świetle przepisu o dobowym odpoczynku?
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo