Pytanie:
Spółka zatrudniła pracownika na 1/2 etatu. Rozliczeniem godzin pracy jest 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku po 8h. Pracownik, który będzie zatrudniony na 1/2 etatu będzie pracował po godzinach naszej pracy a więc po godz. 16.00 oraz w soboty i w niedziele. Czy może mieć takie dni pracy, jeżeli inni pracownicy nie pracują w soboty i niedziele?
Pozostało jeszcze 87% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Michał Culepa
Michał Culepa - prawnik, specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, wieloletni redaktor Serwisu Prawno-Pracowniczego, współpracownik merytoryczny największych wydawnictw prawniczych. Doświadczony trener i wykładowca. Autor licznych komentarzy i opracowań dotyczących m.in. zatrudnienia w jednostkach sektora finansów publicznych, instytucjach kultury, oświacie.