Umiejętności interpersonalne w pracy analityka i kontrolera finansowego – rola i znaczenie

Dodano: 28 września 2012
Umiejętności interpersonalne w pracy analityka i kontrolera finansowego

Praca analityka i kontrolera finansowego wielu osobom kojarzy się z wypełnianiem tabel i „pracą z liczbami”. Analiza i opracowywanie danych liczbowych stanowi oczywiście istotną część pracy w tym zawodzie. Niemniej jednak równie ważne są umiejętności interpersonalne. Analityk i kontroler finansowy zbiera informacje o procesach zachodzących w firmie, planowanych i realizowanych przez poszczególne piony działaniach, co wymaga umiejętności porozumiewania się z osobami odpowiedzialnymi za pracę poszczególnych działów. Z drugiej strony analityk/kontroler finansowy musi wyniki swojej pracy przedstawiać zarządowi czy podmiotom zewnętrznym, takim jak banki czy potencjalni inwestorzy. W tym artykule przeczytasz, jakie umiejętności interpersonalne są ważne w pracy analityka i kontrolera finansowego oraz w których aspektach są one szczególnie istotne. Dowiesz się między innymi:

  • Jakie są kluczowe umiejętności interpersonalne w pracy analityka/kontrolera finansowego?

  • Jakie umiejętności interpersonalne są pomocne w trakcie zbierania danych?

  • Jak zdobywać umiejętności interpersonalne?

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.