Nośniki wartości firmy - ocena

Dodano: 3 grudnia 2009
Nośniki wartości firmy

Jakie powinno być tempo wzrostu sprzedaży, aby wartość Twojej fir­my nie uległa zmniejszeniu, jaką rentowność ze sprzedaży należy osiągnąć, żeby nie spadła wartość zainwestowanych w firmę kapitałów, jaką wartość wydatków inwestycyjnych możesz zaakceptować, aby nie przeinwestować i nie obniżyć jej wartości, jaka wielkość kosztu kapi­tału utrzyma wartość firmy na dotychczasowym poziomie? Eksperci szczegółowo odpowiedzą na każde z tych pytań. Wskażą Ci też:

  • Jaka jest wspólna płaszczyzna między nośnikami wartości a koncepcją ekonomicznej wartości dodanej (EVA®)?
  • Na czym polega idea granicznej marży zysku operacyjnego? Czy przy osiąganiu wzrostu sprzedaży i utrzymaniu marży granicznej Twoja firma tworzy czy też obniża wartość zainwestowanych w nią kapitałów?
  • W jaki sposób można ustalić graniczną (minimalną) marżę zysku na dodatkowej i całkowitej wartości sprzedaży?
  • Jak wyznaczyć maksymalny graniczny poziom kosztu kapitału i jaki jest związek kosztu kapitału z możliwą do osiągnięcia stopą zwrotu z zaangażowanych funduszów w procesie zarządzania wartością firmy?

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz
Poradnia 48h

Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.