Pytanie:
Poroszę o pomoc ewidencji księgowej niewypłaconych wynagrodzeń w spółce z o.o. (spółka prawa handlowego). Pracownik zatrudniony na umowę o pracę nie otrzymuje od czerwca ubiegłego roku wynagrodzeń z powodu braku środków. Lista płac jest naliczana zgodnie z umową zawartą z pracownikiem, ale otrzymuję do księgowości zwrot bez podpisu wypłaty. Brakuje również potwierdzenia przelewu. Czy w związku z taką sytuacją należy wynagrodzenia zaksięgować jako koszty niestanowiące kosztów uzyskania przychodu i ująć brutto w rachunku zysków i strat skoro są należne za rok kalendarzowy 2011. Czy do CIT podatkowo ująć bez tych niewypłaconych wynagrodzeń, zmniejszając stratę spółki?
Pozostało jeszcze 77% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo