Pytanie:
Samorządowy zakład budżetowy prowadzący działalność wodno-kanalizacyjną planuje sprzedać odpady metalowe: zużyte pompy wodne, włazy, hydranty, zużyte klucze, części maszyn, stare bramy garażowe i wjazdowe itd. Jak zgodnie z przepisami pozbyć się zużytych i niepotrzebnych części metalowych? Czy trzeba prowadzić ewidencję odpadów?
Korzyści
Po przeczytaniu tekstu dowiesz się:
- W jaki sposób zakład komunalny może pozbyć się złomu metalowego?
Polecamy też:
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Beata Dudkiewicz
kontroler finansowy z ponad 15-letnim doświadczeniem zawodowym w jednostkach samorządu terytorialnego, ekspert w zakresie finansów publicznych