Marynarka z logo firmy może być kosztem podatkowym

Sylwia Maliszewska

Autor: Sylwia Maliszewska

Dodano: 29 lipca 2015

Zakup jednolitych, zgodnych z wewnętrznymi regulacjami strojów służbowych, stanowi racjonalnie uzasadniony wydatek reklamowy – potwierdził organ podatkowy.

Chodziło o spółkę, która posiada sieć markowych sklepów odzieżowych, mieszczących się głównie w galeriach handlowych dużych i średnich miast.

Pracownicy spółki wyposażani są w jednolitą odzież służbową. Są to przykładowo: marynarka, spodnie lub spódnica oraz bluzka dla kobiet; koszula polo, marynarka, spodnie i koszula dla mężczyzn. Stroje są własnością pracodawcy i nie można używać ich poza pracą, zasady korzystania z firmowych ubrań określają regulacje wewnętrzne. W razie rozwiązania stosunku pracy pracownik zobowiązany jest zwrócić otrzymany strój.

Jak wyjaśniła spółka odzież służbowa jest zaopatrzona w logo spółki, ubrania pochodzą z aktualnych kolekcji.

Pozostało jeszcze 73% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Sylwia Maliszewska

Autor: Sylwia Maliszewska

Ekspert podatkowy z wieloletnim doświadczeniem. Od kilkunastu lat związana z wydawnictwem Wiedza i Praktyka. Redaktor prowadząca Portalu Finansowo-Księgowego oraz "Orzecznictwa Podatkowego".
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz