Pytanie:
W lutym 2009 r. zakupiono urządzenie, które zostało uznane za środek trwały oraz wprowadzone do ewidencji środków trwałych. Począwszy od marca br. naliczane były odpisy amortyzacyjne. W sierpniu zwrócono środek trwały dostawcy (dostawca wystawił fakturę korygującą). W jaki sposób należy wyprowadzić wspomniane urządzenie z ewidencji środków trwałych (za pomocą jakiego dokumentu)? Czy amortyzacja naliczona za okres od marca do sierpnia stanowi koszt uzyskania przychodu?
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
-
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
-
Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
-
Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Autor: Rafał Styczyński
Ekspert Portalu FK, doradca podatkowy, autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego. Prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego