Jak wyeliminować u szefów sprzedaży najczęstsze błędy w coachingu, aby rozwinąć kompetencje handlowców i wpłynąć na wzrost sprzedaży?

Autor: Mirosław Smoczyński

Dodano: 25 lipca 2010

W dziale handlowym firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją drogich usług inwestycyjnych zauważono, że po wprowadzeniu coachingu, jako sposobu rozwoju wiedzy i kompetencji handlowców:

  • czas negocjowania kontraktu wydłużył się średnio o 1-2 miesiące,
  • klienci zaczęli uzyskiwać znacznie lepsze warunki niż poprzednio.
Takie efekty przyniosło niewłaściwe zastosowanie coachingu. Sprawdź, jak naprawiono te błędy i jakie zmiany musieli wprowadzić szefowie sprzeda­ży, aby coaching służył rozwojowi kompetencji podwładnych i wzrostowi sprzedaży.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Słowa kluczowe:
sprzedaż
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz