Jak uniknąć zerwania rozmów i wycofania się klienta podczas ważnych negocjacji handlowych?

Autor: Sławomir Zajdel

Dodano: 7 stycznia 2010

Pracownik działu sprzedaży firmy zajmującej się sprzedażą materiałów budowlanych rozpoczął negocjacje z nowym klientem. Zaprezentował ofertę przedsiębiorstwa. W odpowiedzi klient przedstawił długą listę własnych oczekiwań. Ze względu na wysoką wartość zamówienia handlowcowi zależało na popisaniu tego kontraktu. Po powrocie do firmy podjął zatem działania, aby sprawdzić, które z nich może zrealizować.

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Słowa kluczowe:
negocjacjesprzedaż
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz