Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Bell Canada, największa kanadyjska firma telekomunikacyjna, postanowiła w latach dziewięćdziesiątych zadbać o poprawę zadowolenia klientów ze swoich usług. Pierwszym krokiem było zbadanie, jakie czynniki mają wpływ na to zadowolenie. Przeprowadzono rozmowy telefoniczne z ponad 200 osobami. Na podstawie wyników tych rozmów wyróżniono 3 dziedziny wpływające na satysfakcję: osiągalność czyli łatwą dostępność firmy dla klienta, obsługę, czyli kompetencje i czas poświęcone na wysłuchanie klienta i rozwiązanie jego problemów, oraz przyjazne traktowanie w zakresie spełnienia jego oczekiwań i potrzeb.
Zaloguj się:
Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE przetestować PortalFK.pl przez 24h! GWARANTUJEMY:
Jeśli masz jakiekolwiek pytania skorzystaj z indywidualnej porady grona naszych wybitnych Ekspertów.
@ Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. \\ Wszystkie prawa zastrzeżone.