Target costing: jak wyznaczyć marżę docelową

Dodano: 19 sierpnia 2016

Po ustaleniu ceny docelowej, kolejnym krokiem jest sprawdzenie, czy przy danej cenie możliwe jest zrealizowanie marży docelowej, czyli marży, która pokryje koszty kapitału oraz koszty ogólne i pośrednie przedsiębiorstwa.

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu FK a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie (24/dobę)
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h)
  • Codziennie aktualizowana baza ponad 40 500 porad dotyczących podatków, VAT, rachunkowości, ZUS i prawa pracy
  • Ponad 3 000 narzędzi: kalkulatory, wzory dokumentów, formularze, szkolenia i porady wideo
Słowa kluczowe:
marżatarget costing
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz